Kompendium klienta ESET Home

Kompendium wiedzy o rozwiązaniach ESET dla domu i małych firm, które
pomoże Ci w pełni zabezpieczyć urządzenia i dane. Odkryj kluczowe funkcje,
wskazówki oraz najlepsze praktyki ochrony dostosowane do Twoich potrzeb.

Polecane pakiety

 

ESET Home

 

Aktywacja
lub przedłużenie

 

Odzyskaj klucz
aktywacyjny

 

Aplikacje

 

Pomoc
i dokumentacja

 

Essential

Antywirus, bezproblemowe płatności oraz ochrona prywatności online, w tym ochrona przed atakami typu phishing i ochrona sieci.

Co zawiera?

  • Całodobowa ochrona w czasie rzeczywistym i
  • Bezpieczna bankowość i przeglądanie i
  • Płynne działanie urządzenia i
  • Inteligentna ochrona domu i smartfona i
  • Firewall i ochrona sieci i
  • Bezproblemowe zarządzanie hasłami i
  • Szyfrowanie wrażliwych danych i zdjęć i
  • Zwiększona ochrona plików i folderów i
  • Wzmocniona ochrona przeglądarki i prywatności i
  • VPN bez ograniczeń i
  • Proaktywna ochrona tożsamości i

Premium

Zwiększ poziom ochrony dzięki Menedżerowi haseł, szyfrowaniu wrażliwych plików i najnowocześniejszemu wykrywaniu zagrożeń.

Co zawiera?

  • Całodobowa ochrona w czasie rzeczywistym i
  • Bezpieczna bankowość i przeglądanie i
  • Płynne działanie urządzenia i
  • Inteligentna ochrona domu i smartfona i
  • Firewall i ochrona sieci i
  • Bezproblemowe zarządzanie hasłami i
  • Szyfrowanie wrażliwych danych i zdjęć i
  • Zwiększona ochrona plików i folderów i
  • Wzmocniona ochrona przeglądarki i prywatności i
  • VPN bez ograniczeń i
  • Proaktywna ochrona tożsamości i

Ultimate

Uzyskaj najlepszy dostępny plan zabezpieczeń wraz z VPN i ochroną tożsamości, aby zapewnić sobie całkowity spokój ducha.

Co zawiera?

  • Całodobowa ochrona w czasie rzeczywistym i
  • Bezpieczna bankowość i przeglądanie i
  • Płynne działanie urządzenia i
  • Inteligentna ochrona domu i smartfona i
  • Firewall i ochrona sieci i
  • Bezproblemowe zarządzanie hasłami i
  • Szyfrowanie wrażliwych danych i zdjęć i
  • Zwiększona ochrona plików i folderów i
  • Wzmocniona ochrona przeglądarki i prywatności i
  • VPN bez ograniczeń i
  • Proaktywna ochrona tożsamości i

Porównaj wszystkie nasze pakiety HOME

 

Rekomendowany
ESET NOD32 Antivirus
Program antywirusowy i antyspyware dla Windows
Rekomendowany
ESET Internet Security
Rekomendowany
ESET HOME Security Essential
Rekomendowany
ESET Smart Security Premium
Rekomendowany
ESET HOME Security Premium
Rekomendowany
ESET HOME Security Ultimate
Rekomendowany
ESET Small Business Security
Najważniejsze funkcje
remove
remove
remove
remove
remove
remove
check_circle
Ochrona tożsamości help
remove
remove
remove
remove
remove
check_circle
remove
VPN help
remove
remove
remove
remove
remove
check_circle
check_circle
Bezpieczne przeglądarka help
remove
remove
remove
remove
remove
check_circle
check_circle
Kontrola rodzicielska help
remove
remove
remove
remove
remove
check_circle
remove
ESET Folder Guard help
remove
remove
remove
remove
check_circle
check_circle
check_circle
Ochrona przed nieznanymi dotąd zagrożeniami help
remove
remove
remove
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
Ochrona prywatnych danych help
remove
remove
remove
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
Manager haseł help
remove
remove
remove
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
Platforma ESET HOME help
remove
remove
check_circle
remove
check_circle
check_circle
check_circle
Bezpieczna bankowość internetowa help
remove
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
Ochrona urządzeń podłączonych do sieci Wi-Fi help
remove
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
Ochrona przed ransomware i phishingiem help
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle
check_circle

ESET Server Security.

Ochrona, w czasie rzeczywistym, danych firmy przechodzących przez wszystkie ogólne serwery.

Zapobiega kradzieży tożsamości, monitoruje sieć pod kątem naruszeń danych i wycieku informacji.

Zwiększa bezpieczeństwo i prywatność w sieci. Zapobiega kradzieży danych i niechcianemu śledzeniu oraz zapewnia bezpieczeństwo dzięki anonimizacji adresu IP.

Zapewnia ochronę przed atakami z sieci, blokując niepowołanym osobom dostęp do Twojego komputera i zgromadzonych na jego dysku cennych danych.

Funkcje mogą się różnić w zależności od produktu.

Warstwa ochrony zaprojektowana w celu proaktywnego wykrywania i zatrzymywania wcześniej niewidzianych typów zagrożeń.

ESET LiveGuard® to spersonalizowana usługa, zaprojektowana w celu wykrywania i powstrzymywania niespotykanych wcześniej rodzajów zagrożeń.

Funkcje mogą się różnić w zależności od produktu.

Szyfrowanie plików, folderów i dysków zewnętrznych na wysokim poziomie. W przypadku utraty USB lub laptopa, umożliwiamy bezpieczną współpracę i udostępnianie danych.

Funkcje mogą się różnić w zależności od produktu.

Bezpiecznie gromadź i generuj nowe hasła.

Funkcje mogą się różnić w zależności od produktu.

Przyjazna użytkownikowi platforma, która pozwala bez wysiłku aktywować i odnawiać subskrypcję, dodawać i chronić nowe urządzenia i nie tylko.

Przelewy online pod ochroną, blokada nieautoryzowanego dostępu.

Funkcje mogą się różnić w zależności od produktu.

Regularna kontrola zabezpieczeń domowego routera.

Funkcje mogą się różnić w zależności od produktu.

Wielowarstwowa technologia antywirusowa chroni przed wszystkimi rodzajami zagrożeń internetowych.

Funkcje mogą się różnić w zależności od produktu.

ESET HOME

Aktywacja i zarządzanie produktami HOME Security możliwa jest wyłącznie za pomocą platformy ESET HOME. Konieczne jest założenie bezpłatnego konta.

Platforma ESET HOME stanowi centrum zarządzania, może być wykorzystywana przez właścicieli subskrypcji do aktywowania i przedłużania subskrypcji, dodawania i ochrony nowych urządzeń oraz pobierania lub aktualizowania posiadanych subskrypcji. Zapewnia również możliwość zarządzania zaawansowanymi funkcjami jak: Ochrona tożsamości, VPN, Password Manager, Parental Control, Anti-Theft.

Przejdź do ESET HOME

Aktywacja

Zobacz, jak aktywować nowe subskrypcje ESET Home Security.

Subskrypcja imienna ESET HOME Security Essential

Aby aktywować produkty ESET HOME Security konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta na platformie ESET HOME.

Sprawdź, jak wygląda proces aktywacji nowej subskrypcji imiennej w portalu ESET HOME w sytuacji, gdy w momencie wygenerowania subskrypcji, klient posiadał już założone konto na ESET HOME.

  1. Po zakupie subskrypcji imiennej na adres mailowy wskazany podczas zakupu, otrzymasz krótką instrukcję, jak aktywować produkt oraz niezbędne poświadczenia, jak np. klucz aktywacyjny.

    Po zakupie subskrypcji imiennej i podaniu adresu mailowego podczas zakupu, takiego samego jaki został użyty do aktywacji konta na platformie ESET HOME, subskrypcje zostają automatycznie dodane do istniejącego konta.

  2. Następnie należy wybrać opcję „Chroń nowe urządzenie” oraz „Chroń to urządzenie.

  3. Kolejny etap to pobranie oprogramowania na urządzenie.

  4. Po pobraniu oprogramowania, pojawi się komunikat:

  5. Kolejny krok to uruchomienie pobranego pliku instalacyjnego eset_internet_security_live_installer.
    Podczas instalacji należy zaakceptować Umowę licencyjną EULA oraz Politykę prywatności.

  6. W kolejnym kroku użytkownik musi się zalogować do konta ESET HOME w celu dokonania wyboru odpowiedniej subskrypcji. Zostaną wyświetlone wszystkie subskrypcje przypisane do konta.

  7. Na kolejnym etapie można dokonać zmiany produktu np. z ESET Internet Security na ESET NOD32 Antivirus. Zakupiona subskrypcja podpowiada jakiego produktu możemy użyć.

  8. Następuje końcowy etap instalacji:

  9. Logując się do konta ESET HOME użytkownik ma wgląd do informacji na temat subskrypcji oraz ma możliwość zarządzania nią.

Subskrypcja imienna ESET HOME Security Premium

W przypadku aktywacji za pomocą subskrypcji ESET HOME Security Premium cały proces przebiega w identyczny sposób.

  1. Po pobraniu na dysk komputera należy uruchomić plik instalacyjny:

  2. Po aktywacji użytkownik może z poziomu produktu zalogować się do konta ESET HOME i zarządzać swoją subskrypcją.

  3. Subskrypcja ESET HOME Security Premium umożliwia pobranie i aktywację następujących produktów:

    Zmianę zainstalowanego produktu można zainicjować z poziomu produktu, wybierając opcję „Zmień produkt”, która znajduje się w sekcji „Pomoc i obsługa”

Subskrypcja imienna ESET HOME Security Ultimate

W przypadku aktywacji za pomocą subskrypcji ESET HOME Security Ultimate cały proces przebiega w identyczny sposób jak w przypadku ESET HOME SECURITY ESSENTIAL oraz ESET HOME Security Premium.

Subskrypcja ESET HOME Security Ultimate umożliwia pobranie i aktywację następujących produktów:

UWAGA!

Po dokonaniu aktywacji produktu może zajść potrzeba ponownego uruchomienia komputera. Zalecane jest także ponowne logowanie do portalu ESET HOME celem synchronizacji wszystkich zmian.

Subskrypcje ESET HOME Security do samodzielnej aktywacji

Sprawdź, jak wygląda proces aktywacji nowej subskrypcji SERIAL w portalu ESET HOME. W momencie wygenerowania subskrypcji klient NIE posiadał założonego konto na ESET HOME.

  1. W pierwszym kroku konieczne jest założenie konta na platformie ESET HOME, przechodząc na stronę https://login.eset.com/login/ i wybierając opcję: Utwórz konto i postępuj zgodnie z instrukcjami.
  2. Po zalogowaniu się na konto do portalu ESET HOME, kliknij Dodaj subskrypcję, a następnie wprowadź klucz aktywacyjny.

  3. W następnym kroku konieczne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

  4. Po prawidłowym uzupełnieniu, subskrypcja jest aktywna, a Twój komputer w pełni chroniony.

 

Przedłużenie

Zobacz, jak przedłużyć nowe subskrypcje ESET Home Security.

Przedłużenie produktów ESET HOME – subskrypcja imienna

Posiadasz subskrypcję imienną? Przedłużenie jest jeszcze łatwiejsze, ponieważ nie wymaga od Ciebie nic, poza zakupem. Aby jeszcze bardziej ułatwić sobie zarządzanie swoją subskrypcją, zaloguj się na swoje konto na platformie ESET HOME. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta, załóż je, wykorzystując do rejestracji adres e-mail, który podawałeś podczas zakupu. Subskrypcja doda się do konta automatycznie. Po zalogowaniu się na konto ESET HOME znajdziesz szczegółowe informacje na temat posiadanych subskrypcji.

Przedłużenie produktów ESET HOME – subskrypcja do samodzielnej aktywacji

Jeśli posiadasz subskrypcję ESET Internet Security lub ESET Smart Security Premium i chcesz ją przedłużyć subskrypcją z nowej oferty: ESET HOME Security Essential lub ESET Home Security Premium, konieczna jest rejestracja na stronie in.eset.pl/rejestracja.

Do przedłużenia subskrypcji potrzebujesz:

  • klucza aktywacyjnego obecnej subskrypcji,
  • klucza aktywacyjnego subskrypcji, którą chcesz aktywować.

Po uzupełnieniu wymaganych w formularzu pól, Twoja subskrypcja zostanie przedłużona.

Jeśli posiadasz subskrypcje do samodzielnej aktywacji ESET NOD32 Antivirus, ESET HOME Security Essential, ESET HOME Security Premium, ESET HOME Security Ultimate lub ESET Small Business Security, przedłużenia możesz dokonać na stronie in.eset.pl/rejestracja lub w programie.

Aplikacje

Sprawdź, jakie produkty możesz aktywować, w ramach poszczególnych subskrypcji:

ESET Home
Security Essential

  • ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET Cyber Security
  • ESET Mobile Security
  • ESET Parental Control
  • ESET Smart TV Security

Kup teraz

Wypróbuj

ESET Home
Security Premium

  • ESET Smart Security Premium
  • ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET Cyber Security
  • ESET Mobile Security
  • ESET Parental Control
  • ESET Smart TV Security
  • ESET Password Manager

Kup teraz

Wypróbuj

ESET Home
Security Ultimate

  • ESET Security Ultimate
  • ESET Smart Security Premium
  • ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET Cyber Security
  • ESET Mobile Security
  • ESET Parental Control
  • ESET Smart TV Security
  • ESET Password Manager
  • VPN
  • Ochrona tożsamosci

Kup teraz

W ramach ochrony urządzeń, rozwiązania ESET NOD32 Antivirus, ESET Mobile Security, ESET Parental Control,
ESET Smart TV Security możesz kupić jako samodzielne produkty.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące nowej oferty HOME

W jakiej sytuacji mogę przedłużyć posiadaną subskrypcję w programie ESET?

Przedłużenie subskrypcji w programie jest możliwe tylko wtedy, gdy chcesz przedłużyć posiadaną subskrypcję takim samym produktem, np.

  • posiadasz subskrypcję ESET Internet Security i chcesz przedłużyć ją produktem ESET Internet Security – cały proces może być odbyć się w programie,
  • posiadasz subskrypcję ESET Internet Security i chcesz przedłużyć ją produktem ESET HOME Security Essential – wymagana jest rejestracja na stronie in.eset.pl/rejestracja.

Na ile stanowisk będzie obowiązywała subskrypcja, kiedy przedłużam ją kluczem do samodzielnej aktywacji na większą liczbę stanowisk niż subskrypcja źródłowa?

W takiej sytuacji, niezależnie od tego, czy subskrypcja jest przedłużana w programie czy poprzez stronę in.eset.pl/rejestracja, zostaje ona przedłużona z zachowaniem liczby stanowisk z subskrypcji źródłowej.

Jak mogę odnowić, zmodyfikować moją obecną subskrypcję lub dodać więcej urządzeń?

Możesz odnowić, a także rozszerzyć subskrypcję w dowolnym momencie.

  1. Zacznij od zalogowania się na swoje konto.
  2. Aby odnowić subskrypcję wybierz opcję „Przedłuż” i dostosuj okres lub liczbę urządzeń, które chcesz zabezpieczyć.
  3. Jeśli chcesz dodać nowe urządzenie, ale pozostawić dotychczasową datę zakończenia licencji kliknij „Rozszerz” i dostosuj liczbę urządzeń, które chcesz zabezpieczyć. Dostosujemy cenę subskrypcji, biorąc pod uwagę termin jej zakończenia i liczbę stanowisk.
  4. Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, aby otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem i dalszymi instrukcjami instalacji.

Pamiętaj, że jeśli obecnie korzystasz z ESET Internet Security, ESET Cyber Security, ESET Cyber Security Pro lub ESET Smart Security Premium, zostaniesz poproszony o konwersję subskrypcji na odpowiedni kompleksowy plan ochrony ESET HOME Security podczas każdej z tych transakcji.

Jeśli takie opcje nie są dostępne po zalogowaniu do konta, możliwe, że Twoja subskrypcja już wygasła. Jeśli tak się stało, sugerujemy zakup nowej subskrypcji.

Obejrzyj przewodnik wideo dotyczący dodawania kolejnych urządzeń do subskrypcji.

Jak odzyskać informacje o subskrypcji?

Jeśli zgubiłeś lub zapomniałeś informacji na temat subskrypcji (nazwa użytkownika, hasło lub klucz aktywacyjny), możesz poprosić o ponowne przesłanie ich na Twój adres e-mail. Po prostu kliknij tutaj i wprowadź adres e-mail użyty pierwotnie do rejestracji lub aktywacji subskrypcji ESET.

Jak pobrać lub zainstalować produkt ESET po zakupie?

Aby zainstalować program ESET, wykonaj następujące proste kroki:

  1. Odinstaluj wszystkie wcześniej używane programy antywirusowe z Twojego komputera.
  2. Kliknij przycisk „Rozpocznij” na tej stronie, aby utworzyć lub zalogować się do konta w portalu ESET HOME.
  3. Zainstaluj ESET na Twoich urządzeniach, klikając „Chroń urządzenia”. Jeśli dodajesz swoją pierwszą subskrypcję, kliknij „Dodaj subskrypcję”.
  4. Wybierz system operacyjny i pobierz plik instalacyjny.
  5. Zainstaluj według wyświetlanych na ekranie instrukcji.

Więcej szczegółów na temat instalacji i aktywacji produktu można znaleźć tutaj.

Obejrzyj przewodnik wideo wideo i zobacz, jak krok po kroku pobierać i instalować ESET HOME Security.

Jak przenieść subskrypcję ESET na nowy komputer lub urządzenie?

  1. Odinstaluj ESET ze starego urządzenia. Jeśli Twoje stare urządzenie nie działa, odłącz je od subskrypcji za pośrednictwem ESET HOME.
  2. Pobierz i zainstaluj produkt ESET na nowym komputerze lub urządzeniu mobilnym.

Dodatkowe szczegóły dotyczące przenoszenia subskrypcji znajdziesz tutaj.

Jak aktywować subskrypcję produktów detalicznych?

Jeśli zakupiłeś rozwiązanie ESET w wersji pudełkowej (w kopercie), możesz je aktywować tutaj.

Skąd mam wiedzieć, czy mój produkt ESET ma dostępne wszystkie nowe funkcje?

Wszystkie nowe funkcje są dostępne dla klientów korzystających z subskrypcji ESET HOME Security Essential, Premium lub Ultimate albo produktu ESET Internet Security lub ESET Smart Security Premium w wersji 17 lub wyższej. Tutaj możesz sprawdzić, z której subskrypcji ESET aktualnie korzystasz.

Czy po odnowieniu subskrypcji konieczna jest ponowna instalacja?

Nie, jeśli odnowiłeś subskrypcję, nie musisz ponownie instalować jej na tym samym komputerze. Po odnowieniu użytkownicy domowi nie muszą wykonywać żadnych dalszych działań.

Niektórzy użytkownicy domowi mogą doświadczyć krótkiego opóźnienia przed zaktualizowaniem daty wygaśnięcia i pobraniem aktualizacji modułów programu. Twoja ochrona antywirusowa pozostanie w tym czasie aktywna, a Twój komputer będzie bezpieczny.

Jak mogę anulować automatyczne odnowienie?

Automatyczne odnawianie jest ciągłe, chyba że wyłączysz je po zakupie. Wyłączenie automatycznego odnawiania nie spowoduje anulowania subskrypcji – ochrona ESET będzie kontynuowana aż do wygaśnięcia subskrypcji. 14 dni przed wygaśnięciem Twojej subskrypcji, na adres e-mail podany w zamówieniu, otrzymasz wiadomość z przypomnieniem o automatycznym przedłużeniu licencji.

Będzie ona zawierać:

  1. przypomnienie o tym, że masz aktywną opcję automatycznego przedłużenia subskrypcji (płatność cykliczną),
  2. informację o kwocie, jaką zostanie obciążona Twoja karta,
  3. link pozwalający na rezygnację z opcji Automatycznego przedłużenia subskrypcji (płatności cyklicznej).

Automatyczne odnawianie możesz anulować w dowolnym momencie. Wystarczy, że klikniesz w link podany w wiadomości mailowej, która zawiera szczegóły Twojej subskrypcji.

Właśnie odnowiłem subskrypcję, ale stara data wygaśnięcia nadal jest wyświetlana w programie — dlaczego?

Użytkownicy mogą doświadczyć krótkiego opóźnienia przed zaktualizowaniem daty wygaśnięcia i pobraniem aktualizacji programu. Twoja ochrona antywirusowa pozostanie aktywna, a Twój komputer będzie bezpieczny. Jeśli odnowisz subskrypcję przed datą wygaśnięcia, nowa data wygaśnięcia nie zacznie obowiązywać, dopóki pierwotna data wygaśnięcia nie minie. Jeśli minęły więcej niż 24 godziny, a subskrypcja nadal wyświetla się jako niezaktualizowana, aktywuj produkt ponownie za pomocą klucza aktywacyjnego.

Nigdy nie otrzymałem wiadomości e-mail z subskrypcją zawierającą moją nazwę użytkownika i hasło/klucz aktywacyjny – co mogę zrobić?

Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail od firmy ESET w ciągu 24 godzin od zakupu lub aktywacji, poniżej znajdziesz sugerowane działania:

  • Sprawdź spam i dodatkowe foldery skrzynki odbiorczej. 
  • Użytkownicy Gmail: zajrzyj do folderu Promocje
  • Odwiedź stronę Zagubiona subskrypcja, aby poprosić o ponowne przesłanie nazwy użytkownika i klucza aktywacyjnego wydanych przez ESET.  

Jeśli nadal nie otrzymasz żadnej wiadomości, Twój adres e-mail mógł zostać błędnie wpisany podczas procesu zakupu. W takim przypadku wypełnij prośbę o pomoc techniczną

Jak zaktualizować mój produkt dla użytkowników domowych ESET Windows do najnowszej wersji?

  1. Odinstaluj bieżący produkt ESET.
  2. Pobierz tutaj plik instalacyjny najnowszej wersji produktu ESET.
  3. Kliknij dwukrotnie plik, aby otworzyć instalator ESET Live.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zainstalować i aktywować produkt ESET.

Więcej szczegółów tutaj.

Czy nadal mogę używać i odnawiać programy ESET Internet Security, ESET Cyber Security lub ESET Smart Security Premium?

Jeśli obecnie posiadasz aktywną subskrypcję ESET Internet Security, ESET Cyber Security lub ESET Smart Security Premium, będzie ona nadal zapewniać znaną ochronę aż do jej wygaśnięcia. Nie musisz podejmować żadnych natychmiastowych działań. Kiedy nadejdzie pora na przedłużenie subskrypcji, otrzymasz możliwość konwersji na odpowiedni poziom subskrypcji ESET HOME Security. Zapewnia to ciągłość i ochronę Twojego produktu. To przejście nie spowoduje utraty żadnych funkcji.

Pamiętaj, że aby aktywować ochronę za pomocą ESET HOME Security Essential, Premium lub Ultimate, musisz połączyć swoje urządzenie z kontem ESET HOME. Możesz to łatwo zrobić, wykonując te proste kroki.

Pomoc i dokumentacja

Przenieś ESET na nowe urządzenie

Chcesz przenieść posiadany produkt ESET na nowe urządzenie? Sprawdź, jak zrobić to w kilku krokach.

Więcej

Pomoc techniczna

Uzyskasz pomoc związaną z instalacją i konfiguracją produktu, informacje dotyczące aktualizacji, przedłużenia oraz link do formularza pomocy technicznej.

Więcej

Produkty aktualne i wycofane

Zweryfikuj czy Twój produkt ESET jest nadal obsługiwany.

Sprawdź

Instrukcje
i dokumentacja

Wybierz segment (Subskrypcje Domowe lub Produkty dla małych biur), interesującą Cię wersję produktu i sprawdź szczegóły dokumentacji.

Więcej

Poradniki i aktualności

Wideo ESET
(język angielski)

Zobacz

Blog
ESET

Zobacz

Forum

Zobacz

 

ESET Newsroom

Co trzeci pracownik nie wie, komu w firmie zgłosić cyberatak [raport]

29 listopada 2024 r.

Nowe dane o tym, ile Polacy wiedzą na temat cyberbezpieczeństwa, nie wyglądają dobrze. Firmy mierzą się z coraz bardziej zaawansowanymi zagrożeniami cyfrowymi, ale najsłabszym elementem ich zabezpieczeń wciąż pozostaje człowiek. Tymczasem mniej niż połowa pracowników w Polsce (48%) deklaruje, że potrafiłaby odpowiednio zareagować na cyberatak, a jedynie 42,5% uważa, że ma wystarczające kompetencje w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.

W Black Friday nie daj się „kupić” cyberprzestępcom

28 listopada 2024 r.

Sezon przedświątecznych zakupów to okres żniw dla cyberprzestępców. Coraz częściej wykorzystują także sztuczną inteligencję do tworzenia wyrafinowanych oszustw, których celem są kupujący. Ci z kolei, chcąc zaoszczędzić, tracą czujność i są skłonni ufać niezwykłym okazjom czy ofertom pojawiającym się w komunikatorach internetowych.

Aktywność grup APT - ESET Q2 2024‑Q3 2024 [raport]

13 listopada 2024 r.

Najnowszy raport dotyczący aktywności grup APT przygotowany przez ESET obejmuje kluczowe działania zaawansowanych grup cyberprzestępczych, znanych jako Advanced Persistent Threats (APT), które zostały udokumentowane przez badaczy ESET od kwietnia do końca września 2024 roku.

Chcesz jeszcze lepiej poznać funkcjonalności rozwiązań ESET
lub dowiedzieć się więcej o nowych rozwiązaniach tego producenta?

Weź udział w naszych
bezpłatnych webinarach

Zobacz

Sprawdź autoryzowane
szkolenia ESET

Więcej