BRUNCH & LEARN

ESET w modelu MSP

Weź udział w warsztacie praktycznym z zarządzania modelem MSP
i zwiększ zyski ze sprzedaży ESET w modelu abonamentowym!

 

Zgłoś
swój
udział

 

Zgłoś swój udział

Przebieg warsztatów:

Warsztat rozpoczniemy od powitania Cię w przestrzeniach Hotelu Mercure Warszawa Centrum. Następnie wspólnie udamy się na pyszny i pożywny brunch. W tej przyjemnej atmosferze będziemy mogli przejść do zgłębiania zagadnień z obszaru dostarcza usług i rozwiązań IT klientom, a także zdalnego zarządzania nimi. Podczas warsztatów:

Poznasz korzyści działania modelu abonamentowego

Zobaczysz jak szybko i wygodnie korzystać z konsol MSP

Sprawdzisz właściwości ESET Protect Complete

Dowiesz się jak połączyć outsourcing z ofertą MSP

Wykonasz zadania na  wirtualnym środowisku

Zdobędziesz wiedzę niezbędną do samodzielnej działalności w ESET MSP

Swoim doświadczeniem oraz
wiedzą dzielić się będą:

Krzysztof Kandzia

product
manager ESET

Sebastian Cielecki

product
manager ESET

Marcin Chomik

presales engineer

AGENDA SPOTKANIA:

10:00

Powitanie uczestników

10:15

Model MSP dla produktu ESET: idea, pakiety, architektura, licencjonowanie

10:45

Praca z konsolą administracyjną EMA: utworzenie partnera, wybór pakietów, aktywacja konsoli ESET PROTECT

11:45

Brunch

12:45

Praca z konsolą ESET PROTECT: instalacja agenta, utworzenie polityk, zarządzenie klientami

14:15

Przerwa

14:30

Prezentacja możliwości konsoli ESET Inspect – XDR

15:00

Sesja Q&A

Wydarzenie odbędzie się w Hotelu Mercure Warszawa Centrum (ul. Złota 48/54, Warszawa).

Warsztat odbywa się w formule BYOL (Bring Your Own Laptop). Oznacza to, że na szkolenie należy przynieść własnego laptopa (zalecana minimalna rozdzielczość ekranu 1920x1080 px) lub poinformować nas o braku takiej możliwości.

Uczestnik warsztatu na swoim laptopie powinien mieć dostęp do następujących domen:

Dostęp do konsoli będzie wysłany dzień przed wydarzeniem na wskazany w formularzu adres mailowy.

Jeśli potwierdzimy Twoje uczestnictwo w warsztatach, a Ty sam nie pojawisz się na wydarzeniu, nie wyznaczysz zastępcy lub nie poinformujesz nas o swojej nieobecności najpóźniej na 3 dni przed datą wydarzenia, akceptujesz że możemy obciążyć Cię opłatą w wysokości 500 zł brutto, wynikającą z kosztów organizacyjnych oraz zobowiązujesz się do zapłaty tej kwoty w terminie 7 dni od daty warsztatów.

Kontakt:

Krzysztof Kandzia

+48 735 208 066

kandzia.k@dagma.pl

Rejestracja uczestników zakończona